Jidaigeki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kai-donon älyttömyydet

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Kai-dono
Geisha
Kai-dono


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 19.02.2012

Kai-donon älyttömyydet Empty
ViestiAihe: Kai-donon älyttömyydet   Kai-donon älyttömyydet EmptySu Helmi 19, 2012 3:13 am

Korkkaan taidealueen :'DD Höhöö~

Oikeastaan vain siitä syystä, että tuli piirrettyä niin mahdoton määrä Katsuosta kuvia. Otan vastaan ehdotuksia värityksen/taustoituksen suhteen! Voin myös piirrellä muiden hahmoja, olen aika intoutunut ainakin tällä hetkellä jatkamaan kimonoiden ja aasialaisten piirteiden parissa piirtelyä :'D

Teen kaikki piirrokseni photarilla ja piirtopöytää käyttäen.

Katsuo-saaga:
Kai-donon älyttömyydet Hime
Katsuon nekomata-lemmikki Hime. Tämä oli töistä nopein :'D Väänsin sen parissa tunnissa.

Kai-donon älyttömyydet Katsuokabuki2
Katsuo vapaasti sovelletussa kabukiasussa esittämässä naista. Hän oli oikeasti nuorempi näyttelijänpäivinään, mutta mieluummin piirsin häntä nykyisellä naamallaan, jottei syntyisi hämmennystä. Tässä kesti todella, todella kauan, kolmisen iltaa, erityisesti nuo viuhkojen kirsikankukat olivat työläitä.

Kai-donon älyttömyydet Katsuoselk
Nopea viimeisen illan juttu, halusin tehdä kuvan, jossa näkyy Katsuon selässä oleva tatuointi - jonka muuten unohdin alunperin kirjoittaa hänen tietoihinsa, hups~ Ehkä, ehkä joku päivä kun alan suunnitella värityksiä, tuohon tulee tausta joka paljastaa hänen istuvan katselemassa kuutamoa kuistintapaisella...

Kai-donon älyttömyydet Katsuosadakaku
Tähän kuvaan olen ehkä vähiten tyytyväinen, vaikka se täyttää tarkoituksensa olla selkeä poseeraus Katsuosta arki-ilmeessään aivan hyvin. Se näyttää orvolta ja kovin pitkulaiselta muihin verrattuna.

Kai-donon älyttömyydet Katsuo
Piirsin tämän kuvan ennen kuin aloitin edes kirjoittamaan Katsuota. Koko hänen tunnelmansa vakiintui tätä tehdessä, ja ohoi, onnistuneehko lintuperspektiivi! Tyytyväinen olen, vaikka käärmeiden suomuissa alkoikin vähän laiskottaa.

---
Kaikki palaute on tervetullutta! Kärsin pahasta piirtämissokeudesta, ja olen vain iloinen, jos joku osaa osoittaa anatomiakämmit tai muut ennen kuin häpeän silmät päästäni huomatessani ne itse aivan liian myöhään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Kai-donon älyttömyydet Empty
ViestiAihe: Vs: Kai-donon älyttömyydet   Kai-donon älyttömyydet EmptySu Helmi 19, 2012 3:20 am

Minulle tosiaan saa piirrellä!

Olen oikeastaan huono kommentoimaan kuvia, jotka olen jo kertaalleen nähnyt ja kommentoinut (tosin tuota kolmatta ja neljättä en ole nähnyt ennen kuin vasta foorumilla hahmoesittelyssäsi) mutta hyvää työtä. Rakastan sitä, kuinka yksityskohtaisesti jaksat piirtää! Suosikkini on kyllä edelleen tuo ensimmäisenä piirtämäsi kuva Katsuosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Kai-dono
Geisha
Kai-dono


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 19.02.2012

Kai-donon älyttömyydet Empty
ViestiAihe: Vs: Kai-donon älyttömyydet   Kai-donon älyttömyydet EmptySu Helmi 19, 2012 3:28 am

Kolmannen ja neljännen sainkin valmiiksi myöhään eilen illalla :'D Ei ihme, ettet ollut ehtinyt näkemään niitä <3 Ja awww, kiitos <3

Voisinkin tässä piirrellä Naokista ainakin kuvan, tulee olemaan mielenkiintoista sovittaa yhteen nainen ja oikeaoppinen chonmage ja pituus ja kaikki :'D Kunhan vain ensin saan pelini vähän ajan tasalle, haha, etten nyt ihan hylkää kaikkea kirjoittamista piirtämisen tähden <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kai-donon älyttömyydet Empty
ViestiAihe: Vs: Kai-donon älyttömyydet   Kai-donon älyttömyydet Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kai-donon älyttömyydet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Jidaigeki :: Off-game :: Galleria-
Siirry: