Jidaigeki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yui poissa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Yui
Miko
Yui


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 15.02.2012
Ikä : 33

Yui poissa Empty
ViestiAihe: Yui poissa   Yui poissa EmptyTo Toukokuu 24, 2012 9:45 am

Elikkäs tässä jo tällä viikolla alkanut muutto vie aikaa ja energiaa. Ensi viikolla sitten asustelenkin kaverin nurkissa joten en pääse oikeastaan varmaan koko viikkoon koneelle. Sen jälkeisellä viikolla olisi vielä sitten pääsykokeita kaksin kappalein.

Tässä pyörin varmaankin välillä mutta virallisesti olen varmaankin takaisin maisemissa vasta 8. Kesäkuuta. Pientä taukoilua siis mutta en ole katoamassa : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Yui poissa Empty
ViestiAihe: Vs: Yui poissa   Yui poissa EmptyPe Toukokuu 25, 2012 6:28 am

Kuulinkin, että olet muuttamassa piakoin, joten osasin odottaa tätä! Onnea uuteen kotiin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Yui
Miko
Yui


Viestien lukumäärä : 139
Join date : 15.02.2012
Ikä : 33

Yui poissa Empty
ViestiAihe: Vs: Yui poissa   Yui poissa EmptyMa Elo 20, 2012 2:18 am

Pientä epäaktiivisuutta voi olla tämä tuleva viikko. Ajattelin että jaksaisin tässä vastailla odottaviin peleihin mutta ainakin vielä tuo festariväsymys painaa päälle ja samalla täytyisi ajatella jo muuttoa. Joten viikon vielä luultavasti olen melko epäaktiivinen mutta ensi viikolla pitäisi olla muutto jo suoritettu ja jos vain netti toimii niin olen maisemissa : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yui poissa Empty
ViestiAihe: Vs: Yui poissa   Yui poissa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yui poissa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Jidaigeki :: Pelaajien ilmoitukset-
Siirry: