Korkkaan taidealueen :'DD Höhöö~
Oikeastaan vain siitä syystä, että tuli piirrettyä niin mahdoton määrä Katsuosta kuvia. Otan vastaan ehdotuksia värityksen/taustoituksen suhteen! Voin myös piirrellä muiden hahmoja, olen aika intoutunut ainakin tällä hetkellä jatkamaan kimonoiden ja aasialaisten piirteiden parissa piirtelyä :'D
Teen kaikki piirrokseni photarilla ja piirtopöytää käyttäen.
Katsuo-saaga:Katsuon nekomata-lemmikki Hime. Tämä oli töistä nopein :'D Väänsin sen parissa tunnissa.
Katsuo vapaasti sovelletussa kabukiasussa esittämässä naista. Hän oli oikeasti nuorempi näyttelijänpäivinään, mutta mieluummin piirsin häntä nykyisellä naamallaan, jottei syntyisi hämmennystä. Tässä kesti todella, todella kauan, kolmisen iltaa, erityisesti nuo viuhkojen kirsikankukat olivat työläitä.
Nopea viimeisen illan juttu, halusin tehdä kuvan, jossa näkyy Katsuon selässä oleva tatuointi - jonka muuten unohdin alunperin kirjoittaa hänen tietoihinsa, hups~ Ehkä, ehkä joku päivä kun alan suunnitella värityksiä, tuohon tulee tausta joka paljastaa hänen istuvan katselemassa kuutamoa kuistintapaisella...
Tähän kuvaan olen ehkä vähiten tyytyväinen, vaikka se täyttää tarkoituksensa olla selkeä poseeraus Katsuosta arki-ilmeessään aivan hyvin. Se näyttää orvolta ja kovin pitkulaiselta muihin verrattuna.
Piirsin tämän kuvan ennen kuin aloitin edes kirjoittamaan Katsuota. Koko hänen tunnelmansa vakiintui tätä tehdessä, ja ohoi, onnistuneehko lintuperspektiivi! Tyytyväinen olen, vaikka käärmeiden suomuissa alkoikin vähän laiskottaa.
---
Kaikki palaute on tervetullutta! Kärsin pahasta piirtämissokeudesta, ja olen vain iloinen, jos joku osaa osoittaa anatomiakämmit tai muut ennen kuin häpeän silmät päästäni huomatessani ne itse aivan liian myöhään.