Jidaigeki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Dark ja sen sosiaalinen elämä

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä EmptyTi Helmi 28, 2012 9:35 am

Eli meikä lähtee käväisemään Tampereella, joten olen poissa koneen äärestä to-su eli 1.-4.3.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä EmptyKe Maalis 14, 2012 2:20 am

Tällä hetkellä uupuvat opintopisteet vaativat huomiotani kirjatenttien ja muiden koulujuttujen muodossa, joten minua ei ehkä niin usein foorumilla näy, mutta yritän päästä käymään vähintään kerran viikossa paikan päällä ainakin :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä EmptySu Toukokuu 27, 2012 12:28 pm

Asustelen ajan x vanhempieni luona toisella paikkakunnalla näin kesällä, enkä pääse kovinkaan usein koneelle, johtuen siitä, että vanha läppärini on zombie ja porukoiden koneelle pääsen satunnaisesti, sillä äitini tekee opparia ja on koukuttunut farmvilleen... XD Pyrin kuitenkin käymään koneella muutaman kerran viikossa, ja jos vain ehdin, niin myös vastaamaan peleihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä EmptyTi Toukokuu 29, 2012 7:12 am

Vanhat zombie läppäri <3 istun juuri nyt sellaisella joten tiedän tunteen. Tämän voisi heittää seinään ja seinä menisi rikki mutta kun yrittää katsoa youtubea ja pitää meseä samaan aikaan auki kone tilttaa.

Mukavaa että kuitenkin vaivaudut välillä käymään ropeilemassa ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä EmptyTi Heinä 31, 2012 7:29 am

Nyt kuukauden verran olen ollut töissä ja vielä kuukausi on edessä, jotta saan vuokrat maksettua, joten minua luultavasti näkyy entistäkin huonommin nyt alkavan elokuun aikana. Kunhan koulu tuosta myös syyskuussa starttaa, pääsen eroon töistä ja arki tasaantuu, niin olen jälleen maisemissa normaaliin tapaan. Siihen saakka, yrittäkää kestää kanssani! =w=;; *nöyrää kumartelua*
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä EmptyTi Heinä 31, 2012 8:40 am

Kuulin, että sinulla oli jossain vaiheessa ollut ongelmia netinkin kanssa - no, oli miten oli, kestämme kyllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Sponsored content





Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Dark ja sen sosiaalinen elämä   Dark ja sen sosiaalinen elämä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Dark ja sen sosiaalinen elämä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Jidaigeki :: Pelaajien ilmoitukset-
Siirry: