Jidaigeki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hijirin menemiset ja tulemiset

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Hijiri
Chonin
Hijiri


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 19.02.2012

Hijirin menemiset ja tulemiset Empty
ViestiAihe: Hijirin menemiset ja tulemiset   Hijirin menemiset ja tulemiset EmptyPe Maalis 02, 2012 4:33 am

Olen poissa tietokoneen ja netin ääreltä aikavälillä 2.-5.3.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Chonin
Hijiri


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 19.02.2012

Hijirin menemiset ja tulemiset Empty
ViestiAihe: Vs: Hijirin menemiset ja tulemiset   Hijirin menemiset ja tulemiset EmptyPe Toukokuu 04, 2012 1:22 am

4.-6.5.2012: Olen Tampere Kuplii -tapahtumassa enkä tänä aikana pääse koneelle. Palailen asiaan taas sunnuntai-iltana/iltapäivänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hijiri
Chonin
Hijiri


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 19.02.2012

Hijirin menemiset ja tulemiset Empty
ViestiAihe: Vs: Hijirin menemiset ja tulemiset   Hijirin menemiset ja tulemiset EmptyTo Elo 02, 2012 11:58 am

Olen koko kesän aikana ollut vähän epäaktiivinen kaikkien menojeni kanssa mutta kun koulu nyt parin viikon päästä alkaa taas, pystyn varmaan vähän helpommin taas istumaan koneellakin.

Olen lisäksi poissa tietokoneen ja netin ääreltä aikavälillä 3.-5.8. Otan kyllä mukaan miniläppärin ja mokkulan jos vain löydän sen ennen huomista, mutta en ole varma, miten paljon ehdin koneella käymään kaiken sosialisoinnin ohella. Pyrin kuitenkin aktivoitumaan viimeistään ensi viikon loppupuolella kun pääsen taas kunnolla asettumaan Vaasaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hijirin menemiset ja tulemiset Empty
ViestiAihe: Vs: Hijirin menemiset ja tulemiset   Hijirin menemiset ja tulemiset Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hijirin menemiset ja tulemiset
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sivvin menemiset
» Hijirin kirjanpito
» Hijirin seurue seuraa vailla

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Jidaigeki :: Pelaajien ilmoitukset-
Siirry: