Jidaigeki
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Offi

Siirry alas 
+4
Donegal
Sivv
Yui
Delta
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Joanne
Chonin
Joanne


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 20.02.2012
Ikä : 33
Paikkakunta : Jyväskylä

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyTi Helmi 21, 2012 1:04 pm

Huomaa idean ainutlaatuisuuden ja nerokkuuden, kun katsoo aktiivisten pelaajien määrää ja pelin ikää.

Ja tosiaan, Kai-donon hahmon kuvat ovat häikäiseviä. Osaisipa taiteilla itsekin.

Taidan painua niistämään noin 746582722794947373 kertaa tänään. Voi flunssan riemua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kai-dono
Geisha
Kai-dono


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 19.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyTi Helmi 21, 2012 1:15 pm

:'D Pirun digitaalitartuttajat! Minuunkin iski flunssa nyt, yhyy. Hemmetin flunssakausi. Onneksi minulla on mandariineja <3

Ja Hijiri, hahmostasi näkyy kyllä innostus :'D Pitäisi varmaan pistää sakin mieshuorat veljeilemään keskenään joskus o/

Minusta on jotenkin hämmentävää, ettei kukaan ollut tehnyt tällaista ropea aikaisemmin. Ideahan on yksinkertaisuudessaan briljantti! Ja samaan aikaan toisalla ihmiset luovat jälleen kerran uuden "pari laumaa saarella" -eläinpelin vähän eri nimellä ja pikkuhienosäännöillä, kun hirvittävä määrä potentiaalisia ja liki itsestäänselviä ideoita jää käyttämättä... Hatunnosto Deltalle siis tästä! <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyKe Maalis 14, 2012 2:30 am

Hurdur, voisin offeilla täällä itsekseni 8D Mitäs immeisille?

Oli oikeen ihanaa olla lähes viikko kuumeessa, mutta nyt on alkaa flunssakin pikkuhiljaa olemaan paranemaan päin (toivottavasti), joten ajatuksetkin alkaa pelata taas ropettamisen suhteen. Köh, välttelen kouluhommia ja mietin tuodako vielä kolmas hahmo tähän peliin (on se hauskaa kun näitä hahmoja on varastossa sopivasti 8"D) vai ei.

Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyKe Maalis 14, 2012 8:25 am

Olen aloittanut kuntoilun! Roar, Delta kuntoon kesän coneihin jottei tarvitse hävetä jälkikäteen.

Millaista hahmoa sinulla olisi suunnitteilla heittää tänne~?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyKe Maalis 14, 2012 12:48 pm

Kuntoilu on hyvästä o/ Minäkin olin ahkera ja käväisin kaverin kanssa kevyellä lenkillä.

Sellainen yksi wanha hahmo, joka periaatteessa sopisi tänne, mutta saa nyt nähdä jos vain saan aikaan... Voisihan jo olemassaolevillekin etsiä peliseuraa ensin "D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kai-dono
Geisha
Kai-dono


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 19.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptySu Maalis 25, 2012 9:02 am

Minä yritän tiukasti pitää yhden hahmon linjaa täällä. Olen aina aikaisemmin pelannut aivan valtavilla hahmoryppäillä, joten nyt ymppäsin järjettömästi kaikkea kivaa kamaa Katsuoon ja katselen, miten hienoa mättöä voisikaan saada aikaiseksi vain yhtä hahmoa käyttämällä... *naur* Vielä kun keksis miten voisi hienovaraisesti tyrkytellä siihen liittyviä hahmoja muille ;') Jos edes niitä kiinnostuneita sattuis olemaan~

Ai että. Nassu täynnä hyvää anopin laittamaa ruokaa ja pää pyörällä hyvästä musiikista. Ei millään jaksaisi keskittyä jotain kaunokirjallisuusesseetä käydä kirjoittamaan... ja siksipä ajattelinkin härösti yrittää herätellä tänne pientä keskustelunvirettä. Onko kukaan katsellut Voice of Finlandia? Katoin tuossa kahvia mutustellessani porukoitten kanssa viime perjantain uusinnan, ai jai jai kun on hienoja laulajia ryöminyt esiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 04, 2012 10:31 pm

Olen palannut! Lopultakin kaikki näyttää olevan suht. balanssissa, tosin kouluhommia on vielä tekemättä mutta kyllä ne siitä.

Kai, minulle ainakin saa tyrkytellä hahmoja jos vaikka innostuisin - tosin minulla on juuri nyt muihin ropeihin hahmoja kirjoitteilla mutta ei se mitään :'D Minun innostamiseni nyt ei pitäisi olla kamalan hankalaa.

Hmmm, nyt kun taukoiluni on toivottavasti ohi, voisin aloittaa jotain uusia pelejä~
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Kai-dono
Geisha
Kai-dono


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 19.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyLa Toukokuu 05, 2012 1:09 am

o/ Hallelujaa! :'D Sitä on selvitty hengissä <3

Minulla alkoi juuri loma~! No, pitäisi kesäloman aikana suorittaa parit kirjatentit ja pikkuhiljaa kirjoitella ainakin yksi esseesuorituskurssi, mutta loma, loma~ Mikään ei ole mukavampaa kuin päästä enimmistä huolista ja mättämään asioita, joista tykkää.

No, Katsuon kaikki tuttavat ovat vapaata riistaa, ehkä arvon shogunia voisi kiinnostaa Kiowara Morihiko, joka on Katsuon "sponsori" ja mielessäni hyvin Deltaisa tyyppi... :'D Tai sitten Suekuni <3 Suekuni olisi kiva ja nuori ja ninja.

Aivan oikeasti olen pohtinut, kuinka hienoa olisi kehitellä jotain juttua, jossa joku on luonut hahmokseen sen lapsen, jota Katsuo kasvatti ja hoiti reilun vuoden ajan noin parikymmentä vuotta sitten. Tai ylipäänsä päästä pelailemaan Katsuota muiden ninjojen kanssa samoissa peleissä~ ahh.

Ai että, ärsyttää vähän, kun nyt innostuin itse tässä pohdiskellessa, mutta on vieras käymässä ensi tiistaihin asti... ahh. Pitää kai pistää hyvänä isäntänä olo ropeilun edelle >:
Takaisin alkuun Siirry alas
Donegal
Chonin
Donegal


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 17.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyPe Joulu 07, 2012 5:35 am

Onpas mennyt hiljaiseksi tämäkin peli... harmi sinäällään, nyt kun olisi viimeinkin aikaa ja kiinnostusta pelata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kai-dono
Geisha
Kai-dono


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 19.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyTo Joulu 13, 2012 3:03 pm

:'D Bwahahaha, juuri pahimmassa välissä innostus herännyt!

Okei, ehkä se on vain minusta huvittavaa, mutta itse sain juuri tänään viimeisetkin tentit tehtyä aivan hirvittävän pänttäyshelvetin jälkeen. Huh.

Ylipäänsä tuntuu siltä, että ropeissa on ennen joulua aika hiljaista. Omassa ropessani ainakin viime kevät oli aivan kammottavan hiljainen, ja homma lähti käyntiin joulunalusajalla.

Mutta eiköhän tämä tästä :'D Ikilurkkijoitahan kuitenkin melkein kaikki täällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Delta
Shogun
Delta


Viestien lukumäärä : 174
Join date : 26.01.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyMa Joulu 17, 2012 9:05 am

Pfff, minä olen viime aikoina ollut kamalan laiska ropettelemaan kun on ollut niin kovat koulustressit opparin kanssa ja vastaavaa :'D Ei sillä, että kyseinen olisi vieläkään valmis.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://jidaigeki.palstani.com
Hijiri
Chonin
Hijiri


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 19.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyKe Loka 09, 2013 8:08 pm

Tosi harmillinen juttu, että tämä foorumi on nykyään niin kovin hiljainen. ;_; Tykkään kamalasti tämän pelin juonesta ja miljööstä ja olisi enemmän kuin ihana asia saada foorumi taas elämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Darks
Geisha



Viestien lukumäärä : 80
Join date : 17.02.2012

Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 EmptyPe Loka 18, 2013 4:49 am

Totta, Hijiri >8 Ja hah, olipas pitkä vastausaika (luin kyllä viestisi heti kuns e tuli, mutten saanut aikaiseksi kirjoittaa vastausta). Tässä pelissä on paljon potentiaalia, mutta aktiivisia jäseniä ei niinkään >8 Minua saa kyllä aina tökkiä, jos kaipaa aktiivisen epäaktiivista peliseuraa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Offi   Offi - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Jidaigeki :: Off-game :: Keskustelualue-
Siirry: